Valtra model S
Nová séria S tiež predstavuje výsledky dlhodobé spolupráce medzi spoločnosťami Valtra a AGCO Power. Nová technológia motorov SRC je šetrná k životnému prostrediu a vysoko účinná.
Nová séria S tiež predstavuje výsledky dlhodobé spolupráce medzi spoločnosťami Valtra a AGCO Power. Nová technológia motorov SRC je šetrná k životnému prostrediu a vysoko účinná.
Model | Max. výkon hp s navýšením | Max. krútiaci moment Nm* | preitok čerpadla l/min | Max výkon hp |
---|---|---|---|---|
S274 | 300 | 1300 | 205 | 270 |
S294 | 325 | 1390 | 205 | 295 |
S324 | 350 | 1500 | 205 | 320 |
S354 | 380 | 1590 | 205 | 350 |
S374 | 400 | 1600 | 205 | 370 |
S394 | 405 | 1600 | 205 | 400 |
Motory AGCO POWER
Znížili sme celkové prevádzkové náklady znížením spotreby paliva a emisií, aby sme vyhoveli predpisom pre motory Tier 4 Final/Stage 4, a napriek tomu motor naďalej dodáva vysoký výkon vtedy, keď ho potrebujete. Súčasne sme sa zamerali na zachovanie minimálnych požiadaviek na údržbu a na reguláciu emisií iba pomocou selektívnej katalytickej redukcie (SCR).
Motory AGCO sú konštruované špeciálne pre traktory a činnosti vyplývajúci z meniacich sa podmienok, v ktorých tieto traktory pracujú. To sa odráža v ich robustnej konštrukcii, trvanlivosti, spoľahlivosti a extrémnom krútiacom momente.
Všetky traktory Série T sú poháňané motormi SisuDiesel Common Rail, ktoré spĺňajú najnáročnejšie požiadavky pre prevádzku v poľnohospodárskom, lesníckom i komunálnom sektore. Tieto motory spĺňajú najprísnejšie emisné limity a zároveň sú silnejšie a úspornejšie ako kedykoľvek predtým.
Common rail
Common Rail motor môže elektronicky rozdeliť vstreknutie paliva do niekoľkých fáz. Elektronická riadiaca jednotka môže analyzovať a nastaviť množstvo dávky paliva vhodné pre dané zaťaženie motoru až 100 za sekundu. Viacstupňové vstrekovanie hrá hlavnú rolu pri znižovaní emisií. Touto technológiou je tiež zabezpečená optimálna spotreba paliva, znižuje sa hluk motora a predovšetkým motory pružnejšie reagujú na zmeny zaťaženia a tým je redukovaná potreba častého radenia.
Výhody motorov Common Rail s SCR technológiou
Spĺňajú emisné normy Tier 4 Final / Stage 4
vysokotlakové vstrekovanie paliva, presne vstrekovanie je ohľaduplnejšie k životnému prostrediu
CR motory rýchlo reagujú na plynový pedál
Vysoký krútiaci moment i pri nízkych otáčkach = zvyšuje efektivitu a znižuje potrebu radiť i pri meniacich sa pôdnych podmienkach
Základná konštrukcia motorov SisuDiesel zaručuje dlhú životnosť motorov:
-mezichladič
-centrálne uloženie vložiek valcov
• redukuje vibrácie vložiek valcov
• minimalizuje opotrebenie vložiek valcov a piestnych krúžkov
• znižuje spotrebu olejov
-palivový systém je lokalizovaný na tzv. chladnej strane motora
-palivové filtre môžu byť jednoduchšie vymenené bez náradia a bez odkvapkávania
-ľahký prístup k údržbe celého motora
optimálne spaľovanie vďaka CR motorom
-nižšia hlučnosť
-nový kľudnejší zvuk motora
štvorventilová technológia zlepšuje tok paliva a redukuje teplotné extrémy
Znížené otáčky
Nové inovácie spoločnosti Valtra sú znížené otáčky Common Rail motorov. Normálne voľnobežné otáčky sú 850 ot/min. Akonáhle je v traktore zapnutá elektronická parkovacia brzda, otáčky spadnú na 650 ot/min. To má za následok predovšetkým úsporu paliva a zníženie hlučnosti v kabíne. Pri opätovnom preradení reverzoru z parkovacej polohy do neutrálu sa otáčky zdvihnú na 850 ot/min čím je zaistený vysoký krútiaci moment pre rozjazd traktora.
Navýšenie pri transporte
Modely s motormi Common Rail ponúkajú maximálny výkon pri cestnej doprave. Výkon sa zvyšuje približne o 5 – 6 percent. Transportné navýšenie sa automaticky zapína pri cestných prevodoch.
Ecopower
S rastúcimi cenami pohonných hmôt sa všetci farmári snažia nájsť nové cesty ako ušetriť na nákladoch a predovšetkým na nákladoch za palivo. Motory s označením EcoPower boli predstavené v roku 1999. Technologia common Rail pridáva novú dimenziu v tretej generácií týchto motorov.
Pri modely T 174e znižuje EcoPower otáčky motora o 400 ot/min. To redukuje spotrebu paliva približne o 10%. Rýchlosť piestu je znížená o 20%, a to má za následok výrazné predĺženie životnosti motora. Znížené otáčky majú vplyv tiež na znížení hladiny hluku, ktorá zvyšuje komfort obsluhy. V praxi Valtra T 174e EcoPower má nižšie prevádzkové náklady, je užívateľsky príjemnejší a má nižšie emisné hodnoty. Užívatelia traktorov Valtra si môžu vybrať či chcú používať svoj traktor v Eco alebo v Power móde jednoduchým prepnutím tlačidla.
Dva traktory v jednom
EcoPower má veľa foriem využitia ako v móde Eco tak aj v móde Power:
Eco mód so skutočnými Eco Power vlastnosťami :
otáčky motora 1800 ot/min
úspora paliva cca 10%
nižšia hladina hluku
nižšia rychlosť piestov = predĺžená životnosť motora
vysoký krútiaci moment už pri otáčkach 1000 ot/mín
široký a konštantný krútiaci moment
Eco Mód sa doporučuje pre práce:
pre maximálnu úsporu paliva
pre prípravu pôdy
pre práci s kolísavým využitím výkonu traktoru
pre práci s 540 ot/min na vývodovom hriadeli
pre všetky pomocné práce
Ecospeed
Špeciálny výkon so SIGMA POWER
Maximálny výkon traktora T 234 je 235 koní. Pri zapnutej vývodovej hriadeli je navýšený na maximálny výkon motora s navýšením 250 k a motor poskytuje ďalších 15 k výkonu na vývodovom hriadely. Sigma Power je ideálna na činnosti, ktoré vyžadujú vysoký výkon, ako práce s rotačnými bránamy, alebo drvičom (pôdna fréza) atď..
Možnosti prevodovky a hydrauliky
HiTech
elektronické riadenie prevodovky
mechanické riadenie hydrauliky
30×30 rýchlostí s plazivými rýchlosťami
elektronické ovládanie pojazdu dopredu a dozadu
automatické radenie pod zaťažením 5 stupňov
výkon hydrauliky 73 alebo 90 litrov za minútu
Active
elektronické riadenie prevodovky
mechanické riadenie hydrauliky
30×30 rýchlostí s plazivými rýchlosťami
elektronické ovládanie pojazdu dopredu a dozadu
automatické radenie pod zaťažením 5 stupňov
LS čerpadlo výkon hydrauliky 115, 160 alebo 200 litrov za minútu
Versu
elektronické riadenie prevodovky
Elektronické riadenie hydrauliky
30×30 rýchlostí s plazivými rýchlosťami
elektronické ovládanie pojazdu dopredu a dozadu
automatické radenie pod zaťažením 5 stupňov
výkon hydrauliky 115, 160 alebo 200 litrov za minútu
Direct
Plynulá prevodovky
Elektronicky riadenie hydrauliky
elektronické ovládanie pojazdu dopredu a dozadu
výkon hydrauliky 115, 160 alebo 200 litrov za minútu
Kabína
Viac komfortu
Práca s traktormi Valtra je teraz ešte jednoduchšia, pohodlnejšia a ovládanie je ergonomickejšie ako kedykoľvek predtým. Nový dizajn kabíny a výhody nových modelov vám zabezpečia komfortnú a bezpečnú prácu aj počas dlhých pracovných dní.
SMARTTOUCH
Nová lakťová opierka Valtra SmartTouch ponúka ľahkopoužiteľné rozhranie, ktoré zvyšuje produktivitu vášho traktora na ďalšiuúroveň. S 9-palcovou dotykovou obrazovkou, inteligentnou viacúčelovou pákou, novýmhydraulickým joystickom a plne integrovanou technológiou vám SmartTouch uľahčí vašepracovné zaťaženie a poskytne vám najlepšie a najjednoduchšie užívateľské prostrediepre ovládanie vášho traktora.
* Ľakťová opierka SMARTTOUCH
*9 palcový dotykový terminál
* ASR regulácia preklzu
* Najsilnejší 4 valcový traktor s max výkonom až 185 koní
*Hill Hold asistent rozjazdu do kopca
*600 hodinový servisný interval
* Automatická klimatizácia
* Možnosť odpruženia Autocomfort
* Lesná kabína
* Otočné riadenie
* Ergonomicky umiestnené ovládacie prvky
* Excelentná viditeľnosť dopredu dozadu aj do bokov
* Možnosť odpruženej prednej nápravy
* Čelný nakladač priamo z výrobného závodu
Valtra | S274 | S294 | S324 | S354 | S374 |
---|---|---|---|---|---|
SCR | x | x | x | x | x |
Motor AGCO Sisu Power | 84 AWF | 84 AWF | 84 AWF | 84 AWF | 84 AWF |
Počet valcov/objem | 6/8,4 | 6/8,4 | 6/8,4 | 6/8,4 | 6/8,4 |
Vstrekovací systém | CR | CR | CR | CR | CR |
Menovitý výkon, kW/hp/rpm (ISO 14396) | 240 | 265 | 290 | 350 | 370 |
Maximálny výkon, hp/rpm (ISO 14396) | 290 | 315 | 350 | 370 | 400 |
Max točivý moment, Nm/rpm (ISO 14396) | 1300 | 1390 | 1500 | 1590 | 1600 |
Prevodovka | |||||
AVT (AGCO Plynulá převodovka) | x | x | x | x | x |
Hydraulika | |||||
Max prietok čerpadla, l/min/tlak, bar | 200/200 | 200/200 | 200/200 | 200/200 | 200/200 |
Zvíhacia sila zadného závesu, t | 12,0 | 12,0 | 12,0 | 12,0 | 12,0 |
Zvíhacia sila predného závesu, t | 5,0 | 5,0 | 5,0 | 5,0 | 5,0 |
540E or 1000E rpm @ engine rpm | 1600 | 1600 | 1600 | 1600 | 1600 |
Rozmery a hmotnosť | |||||
Rozvor, mm (B) | 3105 | 3105 | 3105 | 3105 | 3105 |
Dĺžka, mm (A) | 4868 | 4868 | 4868 | 4868 | 4868 |
Šírka, mm (C) | 2550 | 2550 | 2550 | 2550 | 2550 |
Výška, mm (D) | 3382 | 3382 | 3382 | 3382 | 3382 |
Svetlá výška pod zadnou nápravou, mm | 472 | 472 | 472 | 472 | 472 |
Hmotnosť s plnou nádržou bez závažia, kg | 12000 | 12000 | 12000 | 12000 | 12000 |
Palivová nádrž, l | 630 | 630 | 630 | 630 | 630 |
- S séria
-
Nová séria S tiež predstavuje výsledky dlhodobé spolupráce medzi spoločnosťami Valtra a AGCO Power. Nová technológia motorov SRC je šetrná k životnému prostrediu a vysoko účinná.
Nová séria S tiež predstavuje výsledky dlhodobé spolupráce medzi spoločnosťami Valtra a AGCO Power. Nová technológia motorov SRC je šetrná k životnému prostrediu a vysoko účinná.
Model Max. výkon hp s navýšením Max. krútiaci moment Nm* preitok čerpadla l/min Max výkon hp S274 300 1300 205 270 S294 325 1390 205 295 S324 350 1500 205 320 S354 380 1590 205 350 S374 400 1600 205 370 S394 405 1600 205 400 - Motor
-
Motory AGCO POWER
Znížili sme celkové prevádzkové náklady znížením spotreby paliva a emisií, aby sme vyhoveli predpisom pre motory Tier 4 Final/Stage 4, a napriek tomu motor naďalej dodáva vysoký výkon vtedy, keď ho potrebujete. Súčasne sme sa zamerali na zachovanie minimálnych požiadaviek na údržbu a na reguláciu emisií iba pomocou selektívnej katalytickej redukcie (SCR).
Motory AGCO sú konštruované špeciálne pre traktory a činnosti vyplývajúci z meniacich sa podmienok, v ktorých tieto traktory pracujú. To sa odráža v ich robustnej konštrukcii, trvanlivosti, spoľahlivosti a extrémnom krútiacom momente.
Všetky traktory Série T sú poháňané motormi SisuDiesel Common Rail, ktoré spĺňajú najnáročnejšie požiadavky pre prevádzku v poľnohospodárskom, lesníckom i komunálnom sektore. Tieto motory spĺňajú najprísnejšie emisné limity a zároveň sú silnejšie a úspornejšie ako kedykoľvek predtým.
Common rail
Common Rail motor môže elektronicky rozdeliť vstreknutie paliva do niekoľkých fáz. Elektronická riadiaca jednotka môže analyzovať a nastaviť množstvo dávky paliva vhodné pre dané zaťaženie motoru až 100 za sekundu. Viacstupňové vstrekovanie hrá hlavnú rolu pri znižovaní emisií. Touto technológiou je tiež zabezpečená optimálna spotreba paliva, znižuje sa hluk motora a predovšetkým motory pružnejšie reagujú na zmeny zaťaženia a tým je redukovaná potreba častého radenia.
Výhody motorov Common Rail s SCR technológiou
Spĺňajú emisné normy Tier 4 Final / Stage 4
vysokotlakové vstrekovanie paliva, presne vstrekovanie je ohľaduplnejšie k životnému prostrediu
CR motory rýchlo reagujú na plynový pedál
Vysoký krútiaci moment i pri nízkych otáčkach = zvyšuje efektivitu a znižuje potrebu radiť i pri meniacich sa pôdnych podmienkach
Základná konštrukcia motorov SisuDiesel zaručuje dlhú životnosť motorov:
-mezichladič
-centrálne uloženie vložiek valcov
• redukuje vibrácie vložiek valcov
• minimalizuje opotrebenie vložiek valcov a piestnych krúžkov
• znižuje spotrebu olejov
-palivový systém je lokalizovaný na tzv. chladnej strane motora
-palivové filtre môžu byť jednoduchšie vymenené bez náradia a bez odkvapkávania
-ľahký prístup k údržbe celého motoraoptimálne spaľovanie vďaka CR motorom
-nižšia hlučnosť
-nový kľudnejší zvuk motoraštvorventilová technológia zlepšuje tok paliva a redukuje teplotné extrémy
Znížené otáčky
Nové inovácie spoločnosti Valtra sú znížené otáčky Common Rail motorov. Normálne voľnobežné otáčky sú 850 ot/min. Akonáhle je v traktore zapnutá elektronická parkovacia brzda, otáčky spadnú na 650 ot/min. To má za následok predovšetkým úsporu paliva a zníženie hlučnosti v kabíne. Pri opätovnom preradení reverzoru z parkovacej polohy do neutrálu sa otáčky zdvihnú na 850 ot/min čím je zaistený vysoký krútiaci moment pre rozjazd traktora.
Navýšenie pri transporte
Modely s motormi Common Rail ponúkajú maximálny výkon pri cestnej doprave. Výkon sa zvyšuje približne o 5 – 6 percent. Transportné navýšenie sa automaticky zapína pri cestných prevodoch.
Ecopower
S rastúcimi cenami pohonných hmôt sa všetci farmári snažia nájsť nové cesty ako ušetriť na nákladoch a predovšetkým na nákladoch za palivo. Motory s označením EcoPower boli predstavené v roku 1999. Technologia common Rail pridáva novú dimenziu v tretej generácií týchto motorov.
Pri modely T 174e znižuje EcoPower otáčky motora o 400 ot/min. To redukuje spotrebu paliva približne o 10%. Rýchlosť piestu je znížená o 20%, a to má za následok výrazné predĺženie životnosti motora. Znížené otáčky majú vplyv tiež na znížení hladiny hluku, ktorá zvyšuje komfort obsluhy. V praxi Valtra T 174e EcoPower má nižšie prevádzkové náklady, je užívateľsky príjemnejší a má nižšie emisné hodnoty. Užívatelia traktorov Valtra si môžu vybrať či chcú používať svoj traktor v Eco alebo v Power móde jednoduchým prepnutím tlačidla.Dva traktory v jednom
EcoPower má veľa foriem využitia ako v móde Eco tak aj v móde Power:
Eco mód so skutočnými Eco Power vlastnosťami :
otáčky motora 1800 ot/min
úspora paliva cca 10%
nižšia hladina hluku
nižšia rychlosť piestov = predĺžená životnosť motora
vysoký krútiaci moment už pri otáčkach 1000 ot/mín
široký a konštantný krútiaci moment
Eco Mód sa doporučuje pre práce:
pre maximálnu úsporu paliva
pre prípravu pôdy
pre práci s kolísavým využitím výkonu traktoru
pre práci s 540 ot/min na vývodovom hriadeli
pre všetky pomocné práce
Ecospeed
Špeciálny výkon so SIGMA POWER
Maximálny výkon traktora T 234 je 235 koní. Pri zapnutej vývodovej hriadeli je navýšený na maximálny výkon motora s navýšením 250 k a motor poskytuje ďalších 15 k výkonu na vývodovom hriadely. Sigma Power je ideálna na činnosti, ktoré vyžadujú vysoký výkon, ako práce s rotačnými bránamy, alebo drvičom (pôdna fréza) atď..
- Prevodovka a hydraulika
-
Možnosti prevodovky a hydrauliky
HiTech
elektronické riadenie prevodovky
mechanické riadenie hydrauliky
30×30 rýchlostí s plazivými rýchlosťami
elektronické ovládanie pojazdu dopredu a dozadu
automatické radenie pod zaťažením 5 stupňov
výkon hydrauliky 73 alebo 90 litrov za minútu
Active
elektronické riadenie prevodovky
mechanické riadenie hydrauliky
30×30 rýchlostí s plazivými rýchlosťami
elektronické ovládanie pojazdu dopredu a dozadu
automatické radenie pod zaťažením 5 stupňov
LS čerpadlo výkon hydrauliky 115, 160 alebo 200 litrov za minútu
Versu
elektronické riadenie prevodovky
Elektronické riadenie hydrauliky
30×30 rýchlostí s plazivými rýchlosťami
elektronické ovládanie pojazdu dopredu a dozadu
automatické radenie pod zaťažením 5 stupňov
výkon hydrauliky 115, 160 alebo 200 litrov za minútu
Direct
Plynulá prevodovky
Elektronicky riadenie hydrauliky
elektronické ovládanie pojazdu dopredu a dozadu
výkon hydrauliky 115, 160 alebo 200 litrov za minútu
- Kabína
-
Kabína
Viac komfortu
Práca s traktormi Valtra je teraz ešte jednoduchšia, pohodlnejšia a ovládanie je ergonomickejšie ako kedykoľvek predtým. Nový dizajn kabíny a výhody nových modelov vám zabezpečia komfortnú a bezpečnú prácu aj počas dlhých pracovných dní.
SMARTTOUCH
Nová lakťová opierka Valtra SmartTouch ponúka ľahkopoužiteľné rozhranie, ktoré zvyšuje produktivitu vášho traktora na ďalšiuúroveň. S 9-palcovou dotykovou obrazovkou, inteligentnou viacúčelovou pákou, novýmhydraulickým joystickom a plne integrovanou technológiou vám SmartTouch uľahčí vašepracovné zaťaženie a poskytne vám najlepšie a najjednoduchšie užívateľské prostrediepre ovládanie vášho traktora.
* Ľakťová opierka SMARTTOUCH
*9 palcový dotykový terminál
* ASR regulácia preklzu
* Najsilnejší 4 valcový traktor s max výkonom až 185 koní
*Hill Hold asistent rozjazdu do kopca
*600 hodinový servisný interval
* Automatická klimatizácia
* Možnosť odpruženia Autocomfort
* Lesná kabína
* Otočné riadenie
* Ergonomicky umiestnené ovládacie prvky
* Excelentná viditeľnosť dopredu dozadu aj do bokov
* Možnosť odpruženej prednej nápravy
* Čelný nakladač priamo z výrobného závodu - Technické údaje
-
Valtra S274 S294 S324 S354 S374 SCR x x x x x Motor AGCO Sisu Power 84 AWF 84 AWF 84 AWF 84 AWF 84 AWF Počet valcov/objem 6/8,4 6/8,4 6/8,4 6/8,4 6/8,4 Vstrekovací systém CR CR CR CR CR Menovitý výkon, kW/hp/rpm (ISO 14396) 240 265 290 350 370 Maximálny výkon, hp/rpm (ISO 14396) 290 315 350 370 400 Max točivý moment, Nm/rpm (ISO 14396) 1300 1390 1500 1590 1600 Prevodovka AVT (AGCO Plynulá převodovka) x x x x x Hydraulika Max prietok čerpadla, l/min/tlak, bar 200/200 200/200 200/200 200/200 200/200 Zvíhacia sila zadného závesu, t 12,0 12,0 12,0 12,0 12,0 Zvíhacia sila predného závesu, t 5,0 5,0 5,0 5,0 5,0 540E or 1000E rpm @ engine rpm 1600 1600 1600 1600 1600 Rozmery a hmotnosť Rozvor, mm (B) 3105 3105 3105 3105 3105 Dĺžka, mm (A) 4868 4868 4868 4868 4868 Šírka, mm (C) 2550 2550 2550 2550 2550 Výška, mm (D) 3382 3382 3382 3382 3382 Svetlá výška pod zadnou nápravou, mm 472 472 472 472 472 Hmotnosť s plnou nádržou bez závažia, kg 12000 12000 12000 12000 12000 Palivová nádrž, l 630 630 630 630 630 - Video
-
- 360°